piątek, 5 czerwca 2015

Książki - maj 2015

W maju przeczytałam tylko...3 książki. : (
Mogę tylko obiecać , że tych z czerwca będzie więcej ( jestem w trakcie trzeciej ).

Wojna Cukierkowa

Jest to pierwsza książka Brandona Mulla , którą przeczytałam ( i nie była Baśnioborem ) i bardzo mi się
podobała. Wprawdzie przez jakiś czas utknęłam w miejscu ( bardzo nudny moment ), ale całość była ciekawa . Po opisie spodziewałam się czegoś nudnego,ale okazało się, że się pomyliłam. I pamiętajcie!
Nigdy nie jedzcie białych krówek !

Oskar i Pani Róża

Każdy, chyba zna tę ksiażkę.
Jak dla mnie, była po prostu...cudowna!

Felix, Net i Nika oraz Orbitalny Spisek 2 Mała Armia

W tej części Felixa, Neta i Niki
przyjaciele rozwiązali zagadkę w godzinę, w zupełnie niezrozumiały dla mnie sposób.

Kończę, bo jestem straaaaaaasznie zmęczona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz