piątek, 30 stycznia 2015

Top 6- ulubieni bohaterzy książkowi + ocena pewnego bloga

Na początku tego posta, chciałabym was bardzo przeprosić za moją sługą nieobecność na blogu. Była ona spowodowana głównie brakiem czasu - wszystkie kartkówki i testy na 2 semestr trzeba zaliczyć jeszcze w pierwszym, a oceny wpisać na drugi. Wdodatku muszę się przygotowywać do sprawdzianu szóstoklasisty. Ale teraz zaczynają się ferie , więc powinno być lepiej : )

Ostatnio czytam dużo książek , więc postanowiłam napisać coś o moich ulubionych bohaterach.

1. Fred i George Weasley z "Harry 'ego Pottera "

Lubię ich , ponieważ mają duże poczucie chumoru. : ) Poza tym są postaciami z książki J.K. Rowling.

2. Lord Voldemort z " Harry'ego Pottera"

Nie wiem czemu ,ale po prostu kocham czarne charaktery.
A Voldka szczególnie uwielbiam.
Nie wiem dlaczego.

3.Annabeth z "Percy'ego Jacksona "

Przypomina mi trochę Hermionę.
Moim zdaniem świetna postać.

4. Ares z " Percy'ego Jacksona "

Bóg wojny.  Lubię go za ... hmm.
Ja po prostu lubię czarne charaktery. : )
5. Beppo Zamiatacz ulic z "Momo"

Lubię go za zdolność do poświęceń i niezwykłą mądrość.

6. Kasjopeja z "Momo"

Niezwykły żółw widzący przyszłość o pół godziny do przodu. Lubię jąza to że jast dość interesującą postacią.

Na koniec chciałam jeszcze ocenić pewnego bloga .
http://www.kotykotkikocury.blogspot.com/?m=1.

Plusy:

- Ładny wygląd bloga
-  Fajny sposób pisania
- Posty pojawiają się dość często

Minusy:

- Nazwa bloga trochę do niego nie pasuje.

Ogólnie blog bardzo mi się podoba.

2 komentarze:

  1. Kasia.... Jestem zaskoczona. Świetny post! Czytałam go z wielką przyjemnością. Super. Czekam na następne takie posty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymieniłaś moje ulubione postaci z tych książek. :P Tyle, że ja zamiast Aresa wybieram Luke'a.

    OdpowiedzUsuń