środa, 29 lipca 2015

Polecam #1 " Pele-Mele "

Tak, zdaję sobie sprawę z tego , że tytuł tego posta brzmi dość dziwnie, ale wszystko zaraz wyjaśnię. : )
Postanowiłam rozpocząć now serię postów !

Jak wiecie, co miesiąc piszę o paru książkach, które ostatnio przeczytałam.
Bardzo lubię pisać takie opisy, ale mają one jedną wadę : gdybym chciała opisać każdą książkę dokładnie, post byłby baaardzo długi i nikomu nie chciałoby się go czytać.

A niektóre książki są tak fajne, że
krótki opis nie wystarczy do ich przedstawienia.
Dlatego postanowiłam stworzyć serię postów w których będę opisywać książki.
Jedna książka - jeden post. : )

Dzisiaj opiszę książkę Pele-Mele , którą ( jak głosi napis na okładce )
w niektórych regionach Polski można znaleźć jako Złote Myśli .

                Informacje
Autor:-
Wydawnictwo:-
Liczba stron:127
Cena:14.99
Kupiłam w : Biedronce. Na przecenie, zapłaciłam 9.99.

"Pele-Mele" to nie książka, a raczej zeszyt. Służy on do zbierania wpisów. Osoba którą poprosisz o wpis musi :
- odpowiedzieć na 26 pytań
- zagiąć róg strony i wpisać sekret
- zrobić specjalne zadanie ( dla każdego inne!)
- dodać coś na ostatnie strony książki (zeszytu)
To, co bardzo mi się spodobało, to wykonanie książki. Jest po prostu śliczna !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz