piątek, 24 lipca 2015

Miasteczko kowbojskie i parę informacji. : )

Cześć wszystkim !
Jak wam mijają te dłuuuuuuugie, upalne wakacje ? Ja szczerze mówuc trochę się nudzę.  : (
W ferie, gdy przez tydzień jestem na wyjeździe, jakoś łatwo znaleźć mi zajęcie na każdy dzień. Ale w wakacje, gdy przez miesiąc siedzę w domu ( drugi miesiąc zajmują mi wyjazdy)...
Dobra, przejdźmy do tematu posta. : )
Wczoraj nie nudziłam się prawie wogóle ponieważ dużo czasu zajęła mi wycieczka do ... miasteczka westernowego !
Ktoś może powiedzieć, że to dla maluchów, że jestem dziecinna itd.
Ja tak nie uważam. Wiele atrakcji było dostępnych od ósmego roku życia, a mój ośmioletni brat, który jest wysportowany, chodzi na treningi trzy razy w tygodniu itd. nie dał rady wspiąć się do połowy wulkanu. Mi, bardzo się podobało.
Byłam w kinie 5 D, Tajemniczym podziemiu, obserwatorium z ekranem na suficie i na pokazie iluzji. Chuśtałam się w wielkiej misie, jeździłam gąsienicą po torach, leżałam na wieeeeeeelkim materacu wodnym i kręciłam się na podwójnej karuzeli.
Miałam też okazję wydoić krowę i przejechać się na dość dziwnym pojeździe, którego nazwy nie pamiętam. Było super !

A teraz jeszcze parę informacji.
Następny post pojawi się w środę, a kolejny w piątek. Później przez dłuższy czas postów wogóle nie będzie . Pojadę do Zakopanego i Włoch . W Zakopanym internetu nie będę mieć na sto procent,  a we Wloszech chyba nie będę miała czasu na dodawanie notek.
Pod koniec sierpnia i we wrześniu posty będą się pojawiać, ale w związku z rozpoczęciem roku szkolnego chyba będę musiała zmienić dni ich dodawania.

To ja idę spać.
Dobranoc !

PS: Ten post miał się pojawić w piątek, a poprzedni w środę, ale coś jest nie tak z internetem. Przepraszam : (

2 komentarze:

  1. E tam dziecinna ja byłam wczoraj w parku dinozaurów, hihi :)

    A gdzie to miasteczko westernowe?

    OdpowiedzUsuń