czwartek, 30 lipca 2015

Polecam #2 "Lemony Snicket Nieautoryzowana Autobiografia"

Witam !
Jak wam mijają wakacje ?
Ja właśnie wyjeżdżam na wakacje !
W związku z tym, że przez najbliższe trzy tygodnie nie będzie mnie w domu, posty będą się teraz pojawiać bardzo nieregularnie. Może się zdarzyć, że przez ponad tydzień nie dodam żadnego posta, a następnie jednego dnia dodam trzy.
Przez jakiś czas nie będę też mogła odwiedzać waszych blogów : (

Dziś, gdy byłam w bibliotece natknęłam się na książkę...Lemonyego Snicketa ! Autora "Serii Niefortunnych Zdarzeń" , którą to przeczytałam w wieku dziewięciu lat w dwa miesiące! ( Chciałabym tylko dodać, że ta seria ma trzynaście tomów).

Po przeczytaniu trzynastego tomu wielu rzeczy nie rozumiałam, wiele spraw nie zostało wyjaśnionych.
I Nieautoryzowana Autobiografia wyjaśnia wszystko, czego po przeczytaniu ostatniej części nie zrozumieliśmy.
Odpowiada na takie pytania jak:
Gdzie są trojaczki Bagienne ?
Czy rodzice Baudelaire'ów naprawdę nie żyją?

A najbardziej podoba mi się okładka książki. Można ją zmienić !

Informacje
Autor: Lemony Snicket
Wydawnictwo: Egmont
Liczba stron : 212
Cena:24,90
Kupiłam w : Wypożyczyłam z biblioteki : )

3 komentarze:

  1. 26 year-old VP Accounting Werner Rand, hailing from Chatsworth enjoys watching movies like "Sea Hawk, The" and Fishing. Took a trip to Fernando de Noronha and Atol das Rocas Reserves and drives a Boxster. hiperlacze

    OdpowiedzUsuń