czwartek, 16 kwietnia 2015

Książki i filmy - marzec 2015


      Autobus zatrzymał się w
      miejscu, które powinno się
     nazywać "Znów się Zgubiłeś"
Rafał Kosik Felix Net i Nika oraz Orbitalny Spisek

Taaaak... Nie ma to jak opisywać marzec w maju.
W marcu nie przeczytałam ani nie obejrzałam zbyt dużo.
Szczerze mówiąc obejrzałam tylko jeden nowy film...

Książki

Mary Poppins wraca

Czytałam tę książkę 1000 500 100 900 razy .
Dostałam ją w drugiej ( ?) klasie i od początku bardzo mi się podobała. : )
Jest to zbiór opowiadań o dzieciach, które mają dość niezwykłą nianię.
Tą część polubiłam chyba najbardziej. Pamiętam , że gdy czytałam ją pierwszy raz zajęło mi to jakiś miesiąc.

Mary Poppins w parku

Baśniobór. Gwiazda wieczorna wschodzi.

Dlaczego właśnie taki tytuł ? W końcu wszystkie infomacje o gwieździe wieczornej zawarte są w ostatnim zdaniu książki.
Druga część Baśnioboru jest ,chyba, moją ulubioną.  Najbardziej spodobał mi się Olloch Żarłoczny.      ( Wiem, jestem dziwna ).

Baśniobór. Plaga Cieni.

W tej częsci Kendra zakochuje się w Gavinie i zostaje przyjęta do Rycerzy Świtu. Do tego pojawia się Patton Burgess i Lena ...

Baśniobór. Tajemnice Smoczego Azylu.

Zakończenie tej książki było bardzo zaskakujące.

           Filmy

Hobbit. Bitwa Pięciu Armii.

Piękne krajobrazy. : )
Do tego dość dużo walk.
Trochę smutno mi się zrobiło , gsy wychodziłam z kina, w końcu w ciągu ostatnich trzech lat, oglądałam kolejne części

Przeczytałam: 5 książek w tym miesiącu, 18 na razie, w tym roku

Najbardziej spodobał mi się :
Baśniobór
Nie wiem która część najbardziej. : )

A 12 kwietnia mój blog obchodził pierwsze urodziny. : )
Dziękuję wam wszystkim... wiecie za co.

I tu jeszcze takie zdjęcie :

4 komentarze:

  1. Fajnie, że wróciłaś:-)
    Jak zwykle fajny post. Dobrze się czyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam Mary Poppins, choć czasem jej postawa wobec Janeczki, czy Michasia mnie irytuje. I także ta część jest moją ulubioną :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam Mary Poppins, choć czasem jej postawa wobec Janeczki, czy Michasia mnie irytuje. I także ta część jest moją ulubioną :)!

    OdpowiedzUsuń