czwartek, 2 kwietnia 2015

On my shelf TAG

Niedawno,przeglądając blogi natrafiłam na fajny TAG , czyli "on my shelf TAG ".
Zabawa polega na wybraniu dwóch liczb,lub cyfr np. 1 i 13. 1 oznacza wtedy półkę, a 13 numer książki. Należy policzyć , która książka na pierwszej półce jest trzynasta i opisać związaną z nią historię : kiedy się ją czytało, czy się podobała itp.
Ponieważ mi bardzo się spodobał ten pomysł, postanowiłam go zrealizować. Liczby wybrała moja siostra, więc są one zupełnie przypadkowe.

        
                  2,5

"Jak wytrzymać w szkole i nie zwariować "

Dostałam tę książkę od rodziców , jakiś rok temu.  Jest to poradnik , z którego można się dowiedzieć, jak wytrzymać w szkole. Można się z niego dowiedzieć po co uczymy się np. polskiego i co zrobić, aby polubić nauczycieli. Książka ta nienależy do moich ulubionych, ale lubię ją i napewno kiedyś do niej wrócę.

               2,22

"Pięcioro dzieci i coś "

 Odwiedziny u dziadków zawsze wiązały się z oglądaniem filmów, których posiadają oni całkiem dużo.
Wśród nich znajdował się właśnie ten o tytule "Pięcioro dzieci i coś ".
Bardzo mi się on podobał, więc znalazłam książkę w bibliotece, a potem, jeszcze, poprosiłam o nią na urodziny. Przeczytałam też dwie kolejne części . Na sto procent, przeczytam  jeszcze kiedyś całą serię .

            1,11
"Felix ,Net i Nika oraz Świat Zero "

Serię o Felixie , Necie i Nice zaczęłam czytać już dawno temu (chyba w  trzeciej klasie ) i nigdy nie udało mi się doczytać dalej niż do połowy piątej części. W czwartej klasie na Boże Narodzenie dostałam "Świat Zero ". Ponieważ jest to jedna z ostatnich części, długo czekałam aż skończę poprzednie tomy. Oczywiście nie udało mi się to, ale w grudniu nie wytrzymałam izaczęłam czytać. Okazało się że jest to najlepsza z części , które do tej pory przeczytałm.
   

                     3,5
"Dolina Tęczy"

Dostałam tę książkę na Pierwszą Komunię i od razu bardzo mi się spodobała. No,może nie od razu, bo (nasza polonistka zabrania nam mówić bo ) najpierw musiałam przebrnąć przez wcześniejsze części przygód Ani Shirley. Jest to moja ulubiona część ( oprócz Rilli ze Złotego Brzegu ). Czytałam ją już jakieś 20 razy.

                 2,16

" Szkoła Czarów i inne opowieści "

Jest to zbiór pięknych opowieści Mochaela Ende, min. o malującej obraz dziewczynce. Czytałam tą książkę wiele razy . Niektórych opowieści nie lubię, ale większość jest naprawdę świetna. Napewno przeczytam jeszcze nieraz.

                 1,19
"Historia żóltej ciżemki "

I na koniec książka,którą jakiś czas temu uwielbiałam. Jest ona napisana dość trudnym językiem, ale to mi nie przeszkadzało.
Dopuki nie poznałam " Harry'ego Pottera " twierdziłam nawet że jesr moją ulubioną : )


1 komentarz: